|
Pontos idő: 2024. november 29., péntek 13:33
|
Szerző |
Üzenet |
bambabeka
|
Tibusz írta: Sziasztok. Érdeklődnék, hogy mitől eshet meg az, hogy a vitorlásom az akváriumom jobb felső hátsó sarkába félre vonult? Igazából semmi betegségnek nincs nyoma. A víz rendben. PH, kH, CO2 rendben. Ammónia, Nitrit, Nitrát nincs a vízben. Ellemben telepítettem új halakat. 1 Vitorlást, 1 Botia, és egy albínó algaevő harcsa. Illetve a törpe gurámimbújt el az aljzatba. Valakinek ötlet? Lehet csak én stresszelek sokat, de még kezdő vagyok. Második aksi, és nem szeretném, hogy szenvedjenek a halak. Köszönöm előre a segítőkész válaszokat. Szia, valószínű hogy le van dominálva, fél. Új vitorlás került be, ők területvédők. Az új hal kijelölte magának a helyet és elkergette a régit. Tapatalkkal küldve az én STF-L09 eszközömről
|
2021. január 11., hétfő 11:19 |
|
|
Tibusz
|
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy mitől eshet meg az, hogy a vitorlásom az akváriumom jobb felső hátsó sarkába félre vonult? Igazából semmi betegségnek nincs nyoma. A víz rendben. PH, kH, CO2 rendben. Ammónia, Nitrit, Nitrát nincs a vízben. Ellemben telepítettem új halakat. 1 Vitorlást, 1 Botia, és egy albínó algaevő harcsa. Illetve a törpe gurámimbújt el az aljzatba. Valakinek ötlet? Lehet csak én stresszelek sokat, de még kezdő vagyok. Második aksi, és nem szeretném, hogy szenvedjenek a halak. Köszönöm előre a segítőkész válaszokat.
|
2020. december 6., vasárnap 17:09 |
|
|
papó
Adminisztrátor
Csatlakozott: 2010. január 14., csütörtök 20:30 Hozzászólások: 16092
|
undus írta: Sziasztok! Érdeklődni szeretnék a Torokátumnál, hogy tudnám kideríteni nőstény e vagy hím van 3 de lövésesem sincs. Szia ! A hímnek a mellső úszói első sugarának , vastag, csontos meghosszabbodott kinézete van .
2020. február 27., csütörtök 18:53 |
|
|
undus
|
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék a Torokátumnál, hogy tudnám kideríteni nőstény e vagy hím van 3 de lövésesem sincs.
|
2020. február 26., szerda 18:20 |
|
|
zoi