papó írta:
Valami ilyesmit akartam " alkotni "amit leírtál.
hogy akkor a sztárok kifejezésével éljek: és mennyire át is jön!
[
Az anyag remek, de én a következőket módosítanám:
1. Pici a medence és nincs a képnek mélysége. Először is az egészet úgy alakítanám ki, hogy a hátulját a razsaszín vonal magasságáig megemelném,
az lenne a a talajszint legmagasabb pontja. Tennék bele eggyel alacsonyabb szintet, a vastag bordó vonal magasságában, az lenne a fa törzsének
a kezdeti magassága (a fa jelenlegi szintje szerintem ideális). Újabb hupli, újabb köves és búzával megtűzdelt dombocska következne úgy, hogy ez
a meredekség/esés megmaradjon egészen az üvegig.
2. A domb bal sarkában halvány sárga macskakaparás, oda el tudnék képzelni egy kis véletlenül kihajtott búzapamacsot, esetleg megnézni, hogy a fa
mögötti domb mennyire engedné meg azt, hogy a búzamező ott is folytatódjon. Ezt nem tudom, ebben nem vagyok annyira bizonyos.
3. Nagyok a kövek ekkora medencébe, illetőleg maradhatnak benne, de a földbe kellene "ásni" őket úgy, hogy nagyrészét körbe benöveszted, eltakarod a búzával.
A kövek körül a szürke ovális terület, szerintem kb. max akkora területen lenne szabad, hogy látszódjanak a kövek. Esetleg a jobboldali nagy kő felőlete, mint egy szikla használható lenne, de akkor csak a felszínének lenne szabad látszódnia.
4. Két razsaszín vonal közöttük egy-egy vastag piros vonallal, az egy traktornyom lenne, ott valahogy trükkösen megpróbálnám megoldani, hogy kiritkítom
az UG-t földút formára. (jó játék lehetne)
5. A kép jobb hátsó sarkát szintén meg kellene emelni dombformára, hogy a tdmb tetején és a domb oldalán is fusson a búza. Muszáj lenne vele térérzetet
kölcsönözni a képnek.
6. A fa és a rákötözött moha fantasztikus és egyedi hangulatú, arra próbálnám meg rávenni az ollót és a mohát, hogy a megrajzolt vonalak esését kövesse egy viszonylag
körbehatárolható háromszög szerint.
Gyakorlatilag a lényege az lenne, hogy van a kék képzeletbeli "V" forma, ami fölött szintén egy képzeletbeli háromszög adná meg a fa lombkoronáját
oly módon, hogy a kövek a megfelelő mértékben látszódjanak és egyszerre a búza takarásában is legyenek, a fa pedig egyfajta középső teraszon állna
a háttérben lévő magasabb domb és az előtér lankája között.
A traktor nyom és a jobb oldali búzamező részlete már csak hab lenne a tortán.
Aztán jönne a Filipe Oliveira és elvinné tőled a medencét.
Másnak esetleg egyéb ötlet, esetleg változtatás a skiccen?